Welcome to My Blog
FOLLOW
Home
Author
Stuffs
Credits
Extra
Hi there , its me 💖

Heyy thanks for the reading ♡


-
Credits
Template PikaChan
Edited By Nayli Izzati

Others ♡

bismillah , on Thursday 26 February 2015 @ 06:33
Assalamualaikum 😄

Allah . Sungguh aku sebak . Andai ini yg trtulis untuk aku . Andai ini jalan cerita yg kau reka untuk aku , aku terima ya rabb . Aku harap aku kuat dengan segala perancanganMu .

Mungkin kali ini aku salah . Mungkin juga dia betul . Katanya aku melayan . Tapi ada die tengok masa bila tarikhnya ? Ahhh , dia tk perasan tarikh tu masa aku gaduh dengan dia . Yaa , aku tengok dia dengan orang lain , aku marah . Dia buat aku boleh . Salah aku smua nampak .  Haha dah , benda dh berlaku ..

Jika ini yg dia nak , terakhir kali kite holiday masa raya cina  haritu di kl . Aku tk jd pergi kelantan . Kali terakhir aku jumpa dia bila aku jumpa nana isnin lepas . Yaaa , terakhir kali .

Aku decide untuk tidak active in socials media . Aku penat . Tak sanggup . Tapi aku rindu .

Tuhan , kau tabahkan hati aku . Aku tahu aku sentiasa kuat . Tapi kenapa kali ni aku down sangat ? Kenapa ? Setiap hari , aku sebak , perasaan yg susah nak bernafas . I know i let him down . Salah orang nampak .. salah dia sendiri denied hm .

Aku inginkan hidup aku kembali pulih . Aku sangat tak selesa macam ni . Selalu teringat dia . Ahh lupakan ! Dia dah taknak ingat kau amani ! He got his own life with other girl .

But i do love him . Salah aku jugak kot aku tak cakap kat dia kann . Ya allah , kau hadirkan bahagia untuknya ..



Oh pemilik hati
Betapa dapatku rasa 
Indahnya bahagia yang mendakap jiwa
Dalam kesepianku Kau hadirkan dirinya
Peneman menuju syurga....

Benar ku akui
Jarang ku lafazkan
Kata-kata penghargaan atas pengorbanan
Namun hanya Engkau Maha Mengetahui
Betapa dirinya amat ku hargai...

Kekasih...
Kau penawar duka
Menjadi penguat dijiwa
Walaupun bertalu diuji
Dirimu tetap setia disisi

Oh Tuhan...
Kau yang Maha Tahu
Cintaku padanya tak pernahku ragu
Ku pinta kekalkan cintaku
Hanya bersamanya disyurga-Mu


Allah , kau pulihkan diriku ini . Semoga aku menemui kebahagiaan juga . Aku taknak berduka lagi . Perit . Orang taktahu cerita aku . Biarkan . Perit dia , aku yang rasa . Sungguh , sesungguhnya aku terasa  . Tuhan , aku terkadang tak sanggup lagi untuk teruskan hidup . Permudahkan lahh segala urusanku andai telah tiba ajalku nanti . Dia mungkin tidak akan bersedih . Tak ape . Hati aku ini perlu diselamatkan ,

Ahhh takkan ada lagi penguat aku , the person that make me feel inlove everyday . Allah , perit sangat bila ingat ! Aku berharap kau hadirkan dia dengan kebahagiaan yang tak terhingga . 


â—€ â–¶