Welcome to My Blog
FOLLOW
Home
Author
Stuffs
Credits
Extra
Hi there , its me 💖

Heyy thanks for the reading ♡


-
Credits
Template PikaChan
Edited By Nayli Izzati

Others

... on Sunday 15 February 2015 @ 17:20
Assalamualaikum ,

Hai . Semalam wedding kat rehan . Dekat dewan seri alam . Jumaat tu dh nikah dah pagi dekat msjid megah ria . Happy for them ! Cepat cepat lah dapat baby kan . Hahaa rmai sdare mare aku yg dtg . Tapi yang pasti , mak aku lah paling busy . Hahah i dont know why . Setiap kali orng lain kawin , mesti dia busy









Majlis belum habis , dapat pulak sad news . Ayah syafiq passed away . So i dengan amirul straight away went to HSA to see him . I saw syafiq there . Mata bengkak , he must have cried a lot . But , i just looked at him from far . Im afraid to go nearer to him . I dont know why . Mungkin sebab dah lame tak jumpa syafiq kot nd my case dengan amirul kot .. so i just left him with his bestfriends there . Alhamdulillah , kawan-kawan diorang adaa masa ni , at least dapatlahh teman syafiq kan .

Then , im updating about syafiq to kak iffa , his girlfriend la . Dia tkdapat dtg ptg tu sebab dia kene kerja . 

About 1830 macam tu , jenazah sampai rumah , diorang solatkan sekejap kat rumah . Dalam 20 minutes kat rumah . The saddest things was , ada sorang kakak tu dia macam meraung menangis . I think tu kakak syafiq kot . Yelah . Orang yg kite sayang suddenly gone forever . Aku pernah rasa . Dua kali . I just keep remembering myself , move on lah , orang yang dah takde tu mesti taknak kite sedih sedih menangis sebab dia dah takde . Takdir .

Lepastu , jenazah terus kebumi kat Kebun Teh . Sayu suasana bila talkin dibaca . Kebun teh jugaklahh tempat arwah Man dikebumikan . Aku ingat nak singgah but it was too late . Already maghrib masa tu . Langit dah gelap .

Tahlil lepas isya' , then amirul nd i amik kak iffa balik kerja to go there . Nasib baik laa boleh balik kak iffa nya tu haha . But soon we arrived there , orang dh habis pun tahlilnya . Diorang tengah makan .

Diorang ajak g makan kedai sebelah tu . Haha masatu aku memang lapar gila kot . Da kul 10 . Last makan masa wedding kak rehan . Teringin nak makan lamb chop . So i order tu meanwhile kak iffa order wedges . Masa ni ada kawan amirul dengan syafiq tu . Hahah aku rasa stranger kat situ .

Thanks to kak iffa sebab ada kat sebelah huaaaaa kalau tak memang aku nak balik 💁💁 , tapi kan . Lamb chop aku tak sentuh pun . Sebab biasa nya amirul yg potongkan 😣😣 but this time dia duduk dengan kawan kawan dia so aku rasa macam tiba-tiba kenyang . Hmmmmmm aku memang kayu batu kerusi meja kat situ . Nasib baik ada kk iffa . Sampai ke sudah aku tak makan lamb chop tu . 

  • Alaaaaaaaaa nak lamb chooppppppppppppppppppp ! Kalau nak lepak tu takya la ajak aku . Hantar la aku balik . Dari jadi kayu batu kerusi meja kat situ kan . Ingat seronok ke apa