Welcome to My Blog
FOLLOW
Home
Author
Stuffs
Credits
Extra
Hi there , its me 💖

Heyy thanks for the reading ♡


-
Credits
Template PikaChan
Edited By Nayli Izzati

Others ♡

im done on Sunday 29 March 2015 @ 17:39
Assalamualaikum ☺

Astaghfirullah untuk hati yg tlh lalai dalam sgala hal .. Ya allah . Aku hnya mampu merancang , kau yg mnentukan ..

Andai ini yg mmbuat kan nana gembira , aku ikhlaskan dia .. buangkanlah segala prasangka aku terhadap sahabat ku ini  . Aku hnya mahu yg terbaik untuk smua sahabatku . tkpelah nana , aku mmg dh dapat agak kau memang akan brsama mirul .

Hati seorang perempuan . Naluri itu pasti ada . Tapi nana , dekat kau lah yg aku slalu ngadu klau aku sedih klau aku gmbira dngn dia . tak sangka jadi macam ni ..

Maafkan aku nana . Aku nak kau bahagia dngn mirul . Dia yg prnh bertakhta dlm hati aku dlu . Aku masih ingat lg dekat kem . Kau cakap , smua bnde kita kne kongsi .. kau berlawak pasal bf pun kene kongsi .. msatu kau dh brtunang . Takpelah . Bnde dah jadi ..

Nana , ikhlaskan lah aku yg pernah jadi kawan kau .. aku rindu kau sesungguhnya . Takpelah nana , bahagiakan amirul . Moga bila dia dengan kau , dia tak lg teringatkan pika .. kenangan itu perit ..

Aku ? Aku sedang mncari kebahagiaan yg blum pasti .. kerap dilanda kcewa oleh smua org dlm sgala hal . Tp aku tawu . Allah suruh aku kekal bersamaNya . Percaya pada dia ..


Smoga berbahagia nana . Aku doakan kau dpt mnjd isteri yg solehah untuk amirul kelak . Kbahagiaan kau , kbahagiaan aku ..


â—€ â–¶